Význam implementace PR do zdravotnických zařízení – Bc. Jana Macasová
Bc. Jana Macasová
Diplomová práce
Význam implementace PR do zdravotnických zařízení
The importance of PR in the implementation of health care facilities
Anotace:
Tématem této práce je zhodnocení důležitosti využívání PR v centrech asistované reprodukce v České republice. Reprodukční medicína je jedním z nejrychleji se rozvíjejících lékařských oborů a zároveň jedním z nejlukrativnějších segmentů v poskytování zdravotnické péče. Konkurenceschopnost těchto center závisí nejen na úspěšnosti léčby neplodných párů, ale ve značné míře také na tom, jakým způsobem dokáží …víceAbstract:
The topic of this work is the evaluation of the the importance of the PR use in assisted reproduction centers in the Czech Republic. The reproductive medicine is one of the fastest developing medical disciplines and at the same time one of the most lucrative segments in providing health care. The competitiveness of those centers depends not only on the success of treatment of infertile couples, but …víceKlíčová slova
Public Relations Media Relations marketingová komunikace veřejnost veřejné mínění centrum asistované reprodukce implementace nástroje konkurenceschopnost pacient lékař rozhovor seminář krizová komunikace neplodný pár vztahy medicína obor spolupracující vzdělávání proaktivní reaktivní využívat marketing communication public public opinion centre of assisted reproduction implementation tools competitiveness patient physician interview crisis communications infertile couple relationships medicine specialization cooperative education proactive reactive to use
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pvpy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace a návrh změn pro Centrum asistované reprodukce Fakultní nemocnice Brno
Vilém Lepil -
Právní a etické aspekty asistované reprodukce
Michaela Svajčíková -
Edukace žen o metodách asistované reprodukce
Karolína LASÁKOVÁ -
Problematika asistované reprodukce
Gabriela ŠTORKÁNOVÁ -
Výskyt Mycoplasma hominis a Ureaplasma urealyticum u pacientů z Centra asistované reprodukce Pardubice
Zuzana Uřičářová -
Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce
Nikol Marková -
Analýza marketingové komunikace a návrh změn pro Centrum asistované reprodukce Fakultní nemocnice Brno
Vilém Lepil -
Uplatnění inbound strategie komunikace ve vybrané firmě
Vilém Lepil