Využití House-Tree-Person testu v diagnostice nepřizpůsobivého chování adolescentů ve škole – Bc. Kristýna Jírů
Bc. Kristýna Jírů
Master's thesis
Využití House-Tree-Person testu v diagnostice nepřizpůsobivého chování adolescentů ve škole
House-Tree-Person test in diagnostics of maladjusted behavior of adolescents in the school
Abstract:
Diplomová práce zkoumá využití projektivní metody House-Tree-Person v diagnostice nepřizpůsobivého chování adolescentů ve škole. Cílem bylo zjistit, zda se budou kresby domu, stromu a postavy v testu House-Tree-Person u těchto osob v některých znacích odlišovat od kreseb jedinců z kontrolní skupiny. Práce byla rozšířena o další metody, Rotterovu škálu I-E a grafický sociogram, jejichž úkolem bylo zmapovat …moreAbstract:
House-Tree-Person projective drawing technique was tested on adolescents with maladjusted behavior in the school. The aim of this study was to asses H-T-P test drawings and try to find potential differences between experimental group and the control group. For enhancement of our work next methods were used, Rotter scale I-E and graphic sociogram. Each group involved 16 adolescents, 8 girls and 8 boys …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xbmmz/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍRŮ, Kristýna. \textit{Využití House-Tree-Person testu v diagnostice nepřizpůsobivého chování adolescentů ve škole}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/041z4l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Projektivní metody při diagnostice agresivity u dětí mladšího školního věku
Barbora PRŮŠOVÁ -
Možnosti validizace projektivních metod (teoretická a metodologická hlediska)
Katarína Šafárová -
Možnosti validizace projektivních metod (teoretická a metodologická hlediska) (teze disertační práce)
Katarína Šafárová -
ZÁKLADNÍ VÝZKUM NOVĚ VZNIKAJÍCÍ PROJEKTIVNÍ METODY ZAMĚŘENÉ NA VYBRANÉ ASPEKTY SOCIÁLNÍHO ZRÁNÍ OSOBNOSTI
Kristýna VLAČUŠKOVÁ -
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí předškolního věku
Adéla SKŘIVÁNKOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková