Bc. Marika Vingrálková, DiS.
Master's thesis
Zavádění nového výrobku na trh
Introducing the new product on the market
Abstract:
Autor: Marika Vingrálková Název: Zavádění nového výrobku na trh Práce je zaměřena na uvedení nového výrobku na farmaceutický trh. Výrobkem je generické antihypertenzivum Canocord, které může být zavedeno na trh až po vypršení patentu originálního léku. V práci je navržen konkrétní marketingový mix, jsou v ní přesně popsány jednotlivé části marketingové komunikační kampaně tak, aby lék obstál v silné …moreAbstract:
Autor: Marika Vingrálková Název: Introducing the new product on the market Diploma thesis is focused on the introduction of the new product on the pharmaceutical market. The product is a generic antihypertensive brand name Canocord, taht can be introduced on the market after the empire of the originál patent medicine. The work is designed specific marketing mix in it detalis of the marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/jdqpd/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: MUDr. Marek Horák, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Rozdíly v propagaci a prodeji originálních a generických léků
Martin Bc. Pištora -
Etika v řízení farmaceutických společností v České republice a Maďarsku
Markéta Lörinczy -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Tereza Šilberská -
Marketingová strategie vybrané produktové řady
Lucie Šafářová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jan Frantl -
Marketingová strategie sítě lékáren
Lenka Orlová