Hodnocení dětí prvních tříd pohledem jejich učitelů – Bc. Zora Pardyová
Bc. Zora Pardyová
Master's thesis
Hodnocení dětí prvních tříd pohledem jejich učitelů
Assessment of first grade children from the perspective of their teachers.
Anotácia:
Cílem této magisterské diplomové práce je zjistit na základě kvalitativního výzkumu, jaké podoby hodnocení volí učitelé žáků prvních tříd v závislosti na svém postoji k hodnocení. V rámci analýzy rozhovorů s učitelkami byly na základě otevřeného kódování definovány postoje a jednotlivé podoby hodnocení. Na základě těchto zjištění byly hledány souvislosti mezi postoji učitelů a mezi využíváním hodnotících …viacAbstract:
Based on qualitative research, the aim of this master´s thesis is to analyse the situa-tion in the first-grade classes as of the forms of assessments used by the teachers in connection with their assessment approaches. By applying the open coding method, interviews with teacher were analysed in order to determine individual attitudes and forms of evaluation. Based on these findings, connections were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/urh9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Teachers' approaches to formative assessment in ELT
Chris Alex Liprtová -
Zavádění vrstevnického hodnocení do hodin slohu v anglickém jazyce
Adéla HORNÍKOVÁ -
Strategie a postoje k zálohovému systému v rámci konceptu cirkulární ekonomiky
Klára Malíková -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová