Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs – Kamila VICHROVÁ
Kamila VICHROVÁ
Master's thesis
Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs
Supportive Options for Psycholinguistic Development of Young Children in "Baby Signs" Programme
Abstract:
Diplomová práce pojednává o možnostech podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs. Hlavním cílem práce je prozkoumat a popsat informovanost rodičů o programu Baby signs a zjistit zájem ze strany rodičů o kurzy tohoto programu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří čtyři kapitoly: Vývoj dítěte raného věku, Řečový a jazykový …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the supportive options for psycholinguistic development of young children in Baby signs programme. The main goal of this work is to examine and describe the awareness of parents about the Baby Signs programme and to find out the parents interest in Baby Signs courses. The work is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VICHROVÁ, Kamila. \textit{Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/049yp6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VICHROVÁ, Kamila. Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speech and Language Therapy
Theses on a related topic
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Komunikace s osobami s postižením z pohledu pracovníků ve veřejném sektoru
Ivana Culková -
Ontogeneze řeči u dětí v bilingvním prostředí
Marie Hošťálková -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights