Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs – Kamila VICHROVÁ
Kamila VICHROVÁ
Diplomová práce
Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs
Supportive Options for Psycholinguistic Development of Young Children in "Baby Signs" Programme
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnostech podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs. Hlavním cílem práce je prozkoumat a popsat informovanost rodičů o programu Baby signs a zjistit zájem ze strany rodičů o kurzy tohoto programu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří čtyři kapitoly: Vývoj dítěte raného věku, Řečový a jazykový …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the supportive options for psycholinguistic development of young children in Baby signs programme. The main goal of this work is to examine and describe the awareness of parents about the Baby Signs programme and to find out the parents interest in Baby Signs courses. The work is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VICHROVÁ, Kamila. \textit{Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/049yp6/.
Jak správně citovat práci
VICHROVÁ, Kamila. Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Komunikace s osobami s postižením z pohledu pracovníků ve veřejném sektoru
Ivana Culková -
Ontogeneze řeči u dětí v bilingvním prostředí
Marie Hošťálková -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová
Název
Vložil
Vloženo
Práva