Bc. Romana Schromová
Bachelor's thesis
Pravda a lež v médiích
Truth and lies in media
Anotácia:
V této bakalářské práci se autorka rozhodla zabývat manipulací a zkreslení skutečnosti v českých tištěných médiích. Chtěla by poukázat na skutečnost, že vše, co se v novinách či jiných médiích, nemusí být pravdou, jak si většina populace myslí. Zvláštní pozornost autorka věnuje tzv. Agenda Settings, což je přesně ten pojem, vyjadřující dlouhodobou a detailně plánovanou manipulaci v médiích – jde o …viacAbstract:
In this Bachelor thesis the author would like to occupy with the manipulation and distortion of reality in Czech press medias. She would like to mention, that everything that is in the medias may not be truth, in fact, like most of people think. Mainly, this thesis dealing with Agenda setting which is exactly the term, representing a long-term manipulation planned in dept. The Agenda setting describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awmtn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Miroslav Dittrich
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Prvky manipulace a ovlivňování veřejného mínění v Public relations a aktivitách nadnárodních společností
Barbora Soukupová -
Reklama jako způsob manipulace v médiích.
Jana BUČKOVÁ -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková