Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele – Lenka SOVOVÁ
Lenka SOVOVÁ
Master's thesis
Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele
Promoting communication in the classroom through the teacher's feedback
Anotácia:
ANOTACE Diplomová práce bude zkoumat zpětnou vazbu, kterou učitel poskytuje žákovi v běžné každodenní interakci v hodinách anglického jazyka. Tato interakce má tradičně třístupňovou strukturu, nazývanou IRE (initiation, response and evaluation), případně IRF, kde F představuje obecně follow -up, původně feedback. Tradičně má tato třetí fáze evaluační funkci, ale jak se ukazuje, v přirozené interakci …viacAbstract:
ABSTRACT This thesis will examine the feedback a teacher provides to a pupil during a regular daily interaction in English language teaching. This interaction has traditionally a three-phase structure called IRE (initiation, response and evaluation) or IRF, where F is a general follow-up, originally feedback. Traditionally, the third phase had evaluation function, but as it turns out, during the natural …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2013
Zverejniť od: 20. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOVOVÁ, Lenka. Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 12. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / ČJ-AJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení metodou okamžité zpětné vazby ve výuce přírodopisu
Magdaléna CIHLÁŘOVÁ -
Podpora vztahů ve třídě u žáků 4. a 5. ročníku základní školy
Martina Plívová -
Podpora adaptace žáků s poruchou autistického spektra ve školní třídě
Dominika OPLETALOVÁ -
Podpora dětí romského etnika při interakci s dětmi ve třídě mateřské školy
Kateřina HRABOVSKÁ -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová -
Citová vazba a vnímání bolesti: efekt primingu citové vazby na vnímání intenzity experimentálně indukované bolesti
Anna-Marie Jičínská -
Citová vazba, hierarchie citové vazby, vnímání stresu, depresivní a úzkostná symptomatologie u vězeňské populace
Ester Hohnová
Názov
Vložil
Vložené
Práva