Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny – Kateřina Sýkorová
Kateřina Sýkorová
Diplomová práce
Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny
Consumer purchasing decisions when choosing cafe
Anotace:
Cílem této diplomové práce, je zanalyzovat, jaké faktory týkající se spotřebního chování, nejvíce působí na spotřebitele při výběru kavárny v Praze. Následně zjištěná data mohou být využita k návrhům marketingové orientace kaváren. Tato práce je rozdělena na tři části, a to část teoretickou, metodologickou a následně praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy týkající se spotřebního …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze which factors related to the consumption behavior of choice have the greatest effect on consumers at a cafe in Prague. The obtained data can be used to propose the marketing orientation of cafes. This work is divided into three parts, the theoretical part, the methodological part, and then the practical part. The theoretical part is focused on the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Veronika Zárubová -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková