Návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů – Erik Argaláš
Erik Argaláš
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů
A Proposed Improvement for the Effective Promotion of Skate-board Contests
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů ve Slavičíně. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, propagace, reklamní média a v praktické části je provedena analýza propagace předchozího roč- níku závodu. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zlepšení propagace, které jsou určeny k realizaci. Po realizaci některých z návrhů …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is a plan how to improve the promotion of skateboard contest in Slavičín and make it more efficient. Terms such as marketing, marketing mix, promotion, advertising media are briefly explained in the theoretical part of the work. The empirical part is devoted to analysis of contest propagation from last year. In this section plans for improvement and its further realization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Argaláš, Erik. Návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová