Školní (ne)úspěch žáků základních škol – Hana PAVLÍČKOVÁ
Hana PAVLÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Školní (ne)úspěch žáků základních škol
(Un) Success of Primary School Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá školním úspěchem a neúspěchem žáků na základní škole. Teoretická část se nejdříve věnuje vymezení základních pojmů, školní úspěch a neúspěch, faktorům ovlivňujícím školní úspěšnost. Cílem praktické části bakalářské práce bylo zjištění vnímání školního úspěchu a neúspěchu z pohledu pedagoga a žáka základní školy. Dílčími cíli bylo zjištění, jak se žáci ZŠ sami hodnotí, jak …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the school success and failure of primary school pupils. The theoretical part first deals with the definition of basic concepts, school success and failure, the factors influencing school success. The aim of the practical part of the bachelor's thesis was to determine the perception of school success and failure from the perspective of teachers and primary school students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍČKOVÁ, Hana. Školní (ne)úspěch žáků základních škol. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová