Michaela Losertová

Diplomová práce

Nová média jako nástroj komerčních komunikací v oblasti PR.

New media as a tool of commercial communication in the field of PR
Anotace:
Práce se zabývá novými médii jako nástrojem kmerčních komunikací v oblasti public relations. V úvodní části je vymezen pojem public relations v rámci marketingové a komerční komunikaci. Dále se podrobně zabývá PR nástroji a jejich členěním. Druhá pasáž se věnuje novým trendům v marketingu a detailněji rozebírá digitální a netradiční formy médií v čele s on-line, mobilním, guerillovým a virálním marketingem …více
Abstract:
The diploma thesis applies new media into the public relations field. First part of the thesis is dedicated to the concept of PR and it is allocating it in the frame of marketing and commercial communication. It also defines special PR channels of communication and PR tools. Second text presents new trends in marketing. It describes three important kinds of new media, which are digital marketing, viral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Radka Horáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20229