Prostředky press relations - tiskové konference – Bc. Dita BRANČÍKOVÁ
Bc. Dita BRANČÍKOVÁ
Diplomová práce
Prostředky press relations - tiskové konference
Press relations resources - press conferences
Anotace:
Diplomová práce mapuje prostředky působení press release se zaměřením na TK. Praktická část zkoumá, jak jednotlivé instituce využívají prostředků press realtions a jaké jsou zkušenosti s novinářskou obcí.Abstract:
My work is abou press relations and specially describe press conferences. Some managres PR and Advertising (or Press speakers) speak about their experiences with media realtions and journalists.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRANČÍKOVÁ, Dita. Prostředky press relations - tiskové konference. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique
Lucie Havlíčková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Úloha PR manažera vybraného podniku
Ivanová Ivanová -
Analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky
Lukáš Pochman -
Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlinského kraje
Tomáš PAGÁČ -
Komunikační strategie a spolupráce tiskových mluvčích IZS a orgánů krizového řízení s médii
Adam Argaláč -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc