Dopravní výchova žáků na základní škole speciální – Bc. Tomáš Hrabec
Bc. Tomáš Hrabec
Bakalářská práce
Dopravní výchova žáků na základní škole speciální
The Traffic education of pupils at the special school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o dopravní výchově žáků se středně těžkou mentální retardací na základní škole speciální. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické a soustředí se na vymezení pojmu mentální retardace, její etiologii, klasifikaci a charakteristiku osobnosti jedinců s mentální retardací. Dále také na charakteristiku základní školy speciální a dopravní …víceAbstract:
Bakalářská práce pojednává o dopravní výchově žáků se středně těžkou mentální retardací na základní škole speciální. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické a soustředí se na vymezení pojmu mentální retardace, její etiologii, klasifikaci a charakteristiku osobnosti jedinců s mentální retardací. Dále také na charakteristiku základní školy speciální a dopravní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yok2z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor
Martin Dosedla -
Integrace žáka s lehkým mentálním postižením a s ADHD do běžné základní školy
Monika Dovrtělová -
Strukturovaná práce s hudbou u dětí s lehkou mentální retardací
Ladislav Klusák -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Význam odkladu školní docházky u žáka s autismem vzdělávaného v pražské mateřské škole speciální
Pavla Medřická