Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY – Bc. Magdalena Hanáková
Bc. Magdalena Hanáková
Diplomová práce
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Public relations is an instrument for the promotion the sale of products and services in society ESPERIA Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bude ukázat, jakým způsobem má Public relations vliv na podporu prodeje výrobků a služeb ve zvolené firmě. Tedy, zda je to vhodný marketingový nástroj pro budování vztahů se zákazníky, upevnění značky a podpora prodeje výrobků. Vedlejším cílem diplomové práce je vliv Public relations na budoucí vývoj značky.Abstract:
The main objective of this thesis is to show how the Public relations effect the support of selling products and services in the chosen company. The aim is to find out whether it is an appropriate marketing tool for building relationships with customers, fortification of the brand and support of products sales. A secondary objective of this thesis is the influence of public relations for the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/cupfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Mgr. Ondřej Matuštík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Problematika public relations a reklamy ve světě sportu
Lukáš Siřínek -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ