Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY – Bc. Magdalena Hanáková
Bc. Magdalena Hanáková
Master's thesis
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Public relations is an instrument for the promotion the sale of products and services in society ESPERIA Ltd.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce bude ukázat, jakým způsobem má Public relations vliv na podporu prodeje výrobků a služeb ve zvolené firmě. Tedy, zda je to vhodný marketingový nástroj pro budování vztahů se zákazníky, upevnění značky a podpora prodeje výrobků. Vedlejším cílem diplomové práce je vliv Public relations na budoucí vývoj značky.Abstract:
The main objective of this thesis is to show how the Public relations effect the support of selling products and services in the chosen company. The aim is to find out whether it is an appropriate marketing tool for building relationships with customers, fortification of the brand and support of products sales. A secondary objective of this thesis is the influence of public relations for the future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/cupfp/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Ing. Mgr. Ondřej Matuštík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Problematika public relations a reklamy ve světě sportu
Lukáš Siřínek -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh