Postoje rodičů a pedagogických pracovníků k žákům se specifickými poruchami učení a chování – Martin PLÁTENÍK
Martin PLÁTENÍK
Bakalářská práce
Postoje rodičů a pedagogických pracovníků k žákům se specifickými poruchami učení a chování
Stances of parents and pedagogical staff to children with specific learning disorders and behaviour
Anotace:
Bakalářská práce je členěna do dvou kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými východisky: základní problematikou žáků se specifickými poruchami učení, jejich příčinami, jednotlivými poruchy učení, poté jednotlivými poruchy chování ADHD a ADD, typickými projevy ADHD a ADD, poté vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a poruchou chování na I. stupni ZŠ, plány pedagogické podpory a individuální …víceAbstract:
Bachelor thesis is divided into two chapters. First chapter deals with theoretical resources: basic problematic of students with specific learning disorders and their causes, individual learning disorders, then individual behaviour disorders ADHD and ADD, typical expressions of ADHD and ADD, after that educational process of students with specific learning disorders and behavioural disorder on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLÁTENÍK, Martin. \textit{Postoje rodičů a pedagogických pracovníků k žákům se specifickými poruchami učení a chování}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/05of2z/.
Jak správně citovat práci
PLÁTENÍK, Martin. Postoje rodičů a pedagogických pracovníků k žákům se specifickými poruchami učení a chování. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
ADHD - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou
Vladimíra Skalická -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Markéta Fryntová -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Možnosti speciálně pedagogických intervencí u žáků se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností - dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie a syndromu ADHD
Jitka Vnoučková -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Integrace dětí se specifickými poruchami učení ( dyslexie, dysgrafie, dysortografie )se zaměřením na mladší školní věk a problematika přechodu těchto dětí na vyšší stupeň
Lenka Čápová