Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu – David Černý
David Černý
Diplomová práce
Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu
Engagement and its effects on concrete network marketing organization
Anotace:
Tato práce se zabývá engagementem a jeho ovlivňováním v konkrétní rozvojově podnikatelské skupině spolupracující se společností síťového marketingu Amway. Jejím hlavním cílem je míru angažovanosti členů této skupiny navýšit, a tak zajistit jejich lepší produktivitu, nasazení a spokojenost. Vzhledem k počtu 21 aktivních členů této skupiny a cílům práce byl pro vlastní výzkum zvolen přístup kombinující …víceAbstract:
This paper explores engagement and its effect on a concrete developing/growth entrepreneurship group that associates with a network marketing group called Amway. Its main goal is to increase the level of engagement of its members and thus, ensure higher productivity, engagement, and satisfaction. Given that this group is twenty-one members strong as well as the aims of this organization, the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Stanislav Háša
- Oponent: Ondřej Herlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Employee engagement
Kateřina Mrázová -
Employee engagement
Michaela Klamrtová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Síťový marketing
Kateřina Červená -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Informační systém pro síťový marketing
Petr Filla