Perspektivy českého exportu na vybrané rozvíjející se trhy – Michal Vinter
Michal Vinter
Bakalářská práce
Perspektivy českého exportu na vybrané rozvíjející se trhy
Analysis of Czech exports to markets outside the EU
Anotace:
Česká republika došla během transformace v 90. let mnoha změn. Jednou z nich bylo dočasné opuštění trhů Východní Evropy a silný nárůst exportního podílu na trzích EU. S postupujícím časem se však zájem českých exportérů znovu obrací na kdysi opuštěné, rozvíjející se trhy. Tato práce představuje teoretické rámce, které ovlivňují vzájemný obchod ČR a zemí mimo EU a využívá analytické nástroje, k odhadu …víceAbstract:
Throughout the transformation process during 1990's has the Czech Republic undergo many important changes. One of these was the temporary abandonment of Eastern European markets and the rapid growth in export share of EU markets. With the passing of time, however, the interest of Czech exporters turned once again towards the emerging markets. This paper presents a theoretical framework that affect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Václav Gráf
- Oponent: Luděk Urban
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28931
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Strategie vůči Turecku: doporučení pro americkou zahraniční politiku na základě srovnání přístupů prezidentů Obamy a Trumpa
David Uvira -
Hodnocení vlivu dominantních průmyslových zaměstnavatelů na rozvoj měst na příkladu Kopřivnice a Frenštátu pod Radhoštěm
Ondřej Myšák -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan