Fair Trade as an Alternative Approach to the Market – Tereza Vavroušková
Tereza Vavroušková
Bachelor's thesis
Fair Trade as an Alternative Approach to the Market
FAIR TRADE AS AN ALTERNATIVE APPROACH TO THE MARKET
Abstract:
This thesis deals with description and function of Fair Trade on the world market. Aim of my research is to point out importance of retail in this system and find out whether Fair Trade is really fair, or just a fairer alternative to conventional trade. I researched how the corporations use or abuse Fair Trade and what impact this has had on public awareness and opinion. The sources I used were a combination …viacAbstract:
Práce se zabývá popisem a fungování Fair Trade. Jejím úkolem je zdůraznit význam a roli maloobchodního prodeje v celém systému a zjistit, jak spravedlivý Fair Trade doopravdy je. Práce obsahuje průzkum cenovými politikami jednotlivých maloobchodních řetězců a jejich srovnání. Cílem práce je poukázat, jaké mají marže obchodníků dopad na veřejné mínění a přístup k Fair Trade. Práce je sestavena na základě …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedúci: David Livingstone
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Uplatnění konceptu Fair Trade ve vybraném maloobchodním řetězci
Andrea Machová -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Chování spotřebitele při nákupu Fair Trade produktů ve vybraném regionu
Josef Špráchal -
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu produktů fair trade
Michael VEDRA