Badatelské aktivity v environmentální výchově – Gabriela ŠTĚTINOVÁ
Gabriela ŠTĚTINOVÁ
Diplomová práce
Badatelské aktivity v environmentální výchově
Inquiry-based activities in environmental education
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na zařazení environmentální výchovy a badatelsky orientované výuky do vzdělávání, typologii úloh, získávání gramotností a badatelských dovedností žáky. V rámci praktické části diplomové práce byly analyzovány pojmy z námi vybraných environmentálních témat: Voda, Půda, Odpady a Potraviny, zastoupených v učebnicích chemie, přírodopisu, fyziky a zeměpisu pro …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis is focused on the inclusion of environmental education and research - oriented teaching in education, typology of tasks, acquisition of literacy and research skills by students. Within the practical part of the diploma thesis, concepts from our selected environmental topics were analyzed: Water, Soil, Waste and Food, represented in textbooks of chemistry, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Kateřina Trčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚTINOVÁ, Gabriela. Badatelské aktivity v environmentální výchově. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík