Katarína Čierna

Diplomová práce

Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)

Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach \\(Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)
Anotace:
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce …více
Abstract:
The thesis is focused on most recent trends in the mobile marketing industry, paid mobile advertising market structure, size and processes. The aim of the thesis is to define the possibilities of using mobile advertising in two basic segments mobile advertising in search and mobile display advertising. It provides performance results of the paid mobile advertising campaigns and their role in the corporate …více
Abstract:
Táto práca pojednáva o súčasných trendoch v mobilnom marketingu, štruktúre, veľkosti a fungovaní trhu s platenou mobilnou reklamou. Cieľom práce je definovať možnosti využitia mobilnej reklamy v dvoch základných segmentoch mobilnej reklame vo vyhľadávaní a mobilnej grafickej reklame. Odhaľuje, aká je úspešnosť platených mobilných reklamných kampaní a či je využívaná vo firemnej praxi. Posledná časť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Kristýna Melicharová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40349

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod