Proces vytváření rozvojového programu v konkrétní organizaci – Mgr. Monika Zemková
Mgr. Monika Zemková
Diplomová práce
Proces vytváření rozvojového programu v konkrétní organizaci
The Process of Creating the Development Program in a Specific Organization
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v konkrétní organizaci. Jedním z hlavních cílů této práce je zjištění aktuálního stavu systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v dané organizaci. Dalším hlavním cílem je ze získaných informací navrhnout opatření, která povedou k vylepšení tohoto systému vzdělávání a rozvoje pracovníků.V teoretické části je popsáno zejména učení …víceAbstract:
This thesis focuses on the theme of training and development of employees in a particular organization. One of the main aims of this work is to identify the current status of training and development system in the organization. Another major objective is to propose measures that will lead to improvement of the system of training and employee development. The theoretical part describes the particular …víceKlíčová slova
vzdělávání a rozvoj zaměstnanců učení styly učení rozvoj lidských zdrojů řízení znalostí metody a formy rozvoje a vzdělávání cyklus učení hodnocení rozvojových programů employee development employee training learning learning styles knowledge management methods and forms of development
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d5nq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Výukové metody a organizační formy z pohledu učitelů a žáků středních škol
Blanka Vojtová -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Metody a formy práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. a 2. stupni základní školy
Petra CETKOVSKÁ -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová