Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj – Bc. Barbora Šolcová
Bc. Barbora Šolcová
Bachelor's thesis
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Use of guerilla marketing for Plzeňský prazdroj
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu guerilla marketingové kampaně pro akciovou společnost Plzeňský Prazdroj za účelem zvýšení ekonomické efektivnosti. V bakalářské práci je popsaná historie, současná marketingová komunikace a portfolio Plzeňského Prazdroje. Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva v České republice a má široké portfolio. Společnost se snaží o udržitelnost a podniká tak kroky …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of a guerrilla marketing campaign for the Plzeňský Prazdroj joint stock company in order to increase its economic efficiency. The bachelor thesis describes the history, current marketing communication and portfolio of Plzeňský Prazdroj. Plzeňský Prazdroj is the largest beer producer in the Czech Republic and has a wide portfolio. The company strives for sustainability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/gk056/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Pop, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová -
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Aleš Hron -
Guerilla marketing
Karin BŘEZINOVÁ -
Marketing a veřejný prostor
Hana Dančová -
Marketing a veřejný prostor
Claudie Urbanová -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková