Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů – Bc. Jaroslav Pazdera
Bc. Jaroslav Pazdera
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Influence of advertisement on the selection nutritive products of adolescents
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů. Teoretická část pojednává o vlivu reklamy, která často ovlivňuje chování mladistvých při nákupu potravin. Také se zabývá historií reklamy a jejím historickým vývojem, reklamou zaměřenou na děti a dospívající, psychologií reklamy zaměřenou na děti a dospívající, vybranými druhy masmédií a jejich charakteristikou …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the influence of advertisement on the selection nutritive products of adolescents. The theoretic part concerns adolescents influence of advertisement during selection of nutritive products. It also concerns history of advertisement and historic development, advertisement focused on adolescents, psychology of advertisement focused on adolescents, selected types of masmedia …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rx9mc/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Radim Slaný
- Reader: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Health Education
Theses on a related topic
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Aleš KEPÁK