Aleš Běhounek
Bakalářská práce
Postoje k reklamě na webu
Attitudes towards Web Advertising
Anotace:
Experiment se třemi reklamami značek nealkoholických nápojů sbíral data prostřednictvím internetu v České republice. Cílené ověření vlivu reklamy na jednotlivá pohlaví prostřednictvím modelu duálního zprostředkování hypotéz testovalo účinnost inovací v reklamě značek na zákazníka. Reklama na Kofolu uspěla u obou pohlaví a motiv zobrazení vztahu mezi mužem a ženou má kladný vliv na postoje k reklamě …víceAbstract:
Experiment with three ads of brands of non-alcoholic beverages collects data via internet in Czech Republic. Verification of the influence of advertisement on both of genders via model of Dual mediation hypothesis tested the effectiveness of inovations in advertisement of brands on customer. Advertisement on Kofola was successful in both of genders and motive of projection of relationship between man …víceKlíčová slova
Reklama web Google Analytics návštěvy zapamatování faktory poznávání postoje hodnoty impuls
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva