Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. – Ing. Tomáš Tuč
Ing. Tomáš Tuč
Diplomová práce
Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o.
Anotace:
Práce analyzuje prostředí a navrhuje plán pro vybudování programu loaja-lity zákazníků společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. Cíl spočívá především v propojení teoretických a praktických poznatků chování zákazníka, jeho rozdělení a následná aplikace a začlenění do CRM společnosti.Abstract:
Thesis analyze environment and design a plan for building customer loyalty programme for Volvo Truck Czech. The aim is to combine theoretical and practical knowledge concerning customer behaviour, its classification and subsequent application and implementation into CRM of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oxx9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Martina Maštálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček