Ing. Tomáš Tuč

Diplomová práce

Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o.

Anotace:
Práce analyzuje prostředí a navrhuje plán pro vybudování programu loaja-lity zákazníků společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. Cíl spočívá především v propojení teoretických a praktických poznatků chování zákazníka, jeho rozdělení a následná aplikace a začlenění do CRM společnosti.
Abstract:
Thesis analyze environment and design a plan for building customer loyalty programme for Volvo Truck Czech. The aim is to combine theoretical and practical knowledge concerning customer behaviour, its classification and subsequent application and implementation into CRM of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Martina Maštálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting