Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry – Jakub Minařík
Jakub Minařík
Bakalářská práce
Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry
Creation of 3D Game Components of a Hybrid Board Game
Anotace:
Tato bakalářská práce se dotkne analýzy deskových her, jejich prvků a mechanik. Dále je převážně zaměřená na 3D modely, problematiku modelování a následný 3D tisk herních komponent. Rozebírají se v ní další způsoby výroby herních komponent. Následně pak použitelnost 3D tisku při tvorbě herních komponent a metody tisku těchto komponent. Poté i praktické provedení herních komponent od návrhu až po výsledný …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of hybrid board games, their individual elements and mechanics. Further it focuses on 3D models, problematics of modeling and subsequent print of 3D game components. Also another ways of producing game components are mentioned. Use of 3D print in making game components is discussed in it with methods of printing those components. Then is described whole process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/150239
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Vladimír Sokol
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍK, Jakub. \textit{Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/06nsu2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba hybridní deskové hry včetně podpůrné mobilní aplikace
Jiří Krátký -
Tvorba herního modelu výpravné evoluční hry
Barbora Kovalská -
Tvorba uživatelského prostředí výpravné evoluční hry
Miroslav Osoba -
Tvorba hybridní deskové hry včetně podpůrné mobilní aplikace
Jiří Krátký -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Graphic design a humor
Nam DO HOAI