Sociální kapitál jako konkurenční výhoda – Bc. Miloš Vondráček
Bc. Miloš Vondráček
Diplomová práce
Sociální kapitál jako konkurenční výhoda
Social capital as a competitive advantage
Anotace:
Cílem práce je analyzovat dopady nevhodného personálního řízení na snižování konkurenceschopnosti podniku v souvislosti s aktuálním tématem sociálního kapitálu a potenciálu firmy. Upozorňuje na podceňovaný fakt, že spokojený zaměstnanec zůstává loajální i v době zhoršující se ekonomické situace podniku. Analyzuje rovněž dopad nedobrovolné fluktuace z podniku na jeho konkurenceschopnost. Dále poukazuje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the impacts of inappropriate personnel management to reduce the competitiveness of the company in connection with the current theme of social capital and the potential of the company. The thesis indicates an underrated fact that a satisfied employee remains loyal even during deteriorating economic situation. It analyzes the impact of involuntary fluctuations to competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fsdsq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Personální management zaměřený na zaměstnávání cizinců
Michaela Domáčková -
Firemní kultura a personální management. Úloha personálního managementu při tvorbě firemní kultury v organizaci
Renata Ansorgová -
Personální management v organizaci - oblast získávání a výběru pracovníků
Marcel NOVOTNÝ -
Personální management a průzkum názorů zaměstnanců
Nikola Krejčířová -
Nezaměstnanost ČR a personální management
Radek Bukovský -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia