Integrácia dieťaťa s poruchou autistického spektra v materskej škole Montessori – Bc. Iveta Citrjaková
Bc. Iveta Citrjaková
Bakalářská práce
Integrácia dieťaťa s poruchou autistického spektra v materskej škole Montessori
The Integration of child with ASD (Autistic Spectrum Disorders) at Montessori kindergarten
Abstract:
The thesis’ topic is an integration of a child with the autistic spectrum disorders at Montessori kindergarten. Theoretical aspects of the topic are dealt with in the two chapters. The first of them introduces key notions of the field of autistic spectrum disorders. The second chapter is dedicated to the Montessori pedagogy, starting from a biography of Marie Montessori, and dealing with principles …víceAbstract:
Témou bakalárskej práce je integrácia dieťaťa s poruchou autistického spektra v materskej škole Montessori. V prvej kapitole teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy z oblasti poruchy autistického spektra. Charakteristika Aspergerovho syndrómu a takzvaná „triáda“ autizmu. Druhá kapitola sa venuje Montessori pedagogike, približuje život Marie Montessori, princípy a materiál Montessori pedagogiky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ofw4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová