Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit. – Polina Shumilova
Polina Shumilova
Diplomová práce
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Loajalita ke značce v restauračním průmyslu: význam celkového prospěchu pro zákazníka.
Anotace:
Tato práce je věnována současným trendům v budování vztahů se zákazníky na základě utváření jejich loajality v restauračním průmyslu. V práci byly definovány současné trendy a technologie v oblasti marketingu restauračních služeb a byl zdůrazněn význam značky v celkovém procesu rozvoje podnikání pro stimulaci růstu tržeb. Na základě provedeného průzkumu autor uvádí, které ze složek celkového prospěchu …víceAbstract:
This thesis is devoted to the recent trends in building relationships with customers based on forming their loyalty in the restaurant industry. In the work the recent trends and technologies in marketing of restaurant business were defined and the importance of brand in the total process of business development for stimulating growth of sales was emphasized. Based on the conducted survey, the author …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80529
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Michal Hampel -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček -
Návrh marketingového mixu pro vybraný sportovní areál
Petr Voves -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova