Polina Shumilova

Master's thesis

Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.

Loajalita ke značce v restauračním průmyslu: význam celkového prospěchu pro zákazníka.
Abstract:
Tato práce je věnována současným trendům v budování vztahů se zákazníky na základě utváření jejich loajality v restauračním průmyslu. V práci byly definovány současné trendy a technologie v oblasti marketingu restauračních služeb a byl zdůrazněn význam značky v celkovém procesu rozvoje podnikání pro stimulaci růstu tržeb. Na základě provedeného průzkumu autor uvádí, které ze složek celkového prospěchu …more
Abstract:
This thesis is devoted to the recent trends in building relationships with customers based on forming their loyalty in the restaurant industry. In the work the recent trends and technologies in marketing of restaurant business were defined and the importance of brand in the total process of business development for stimulating growth of sales was emphasized. Based on the conducted survey, the author …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2020
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80529