Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s. – Marek Šíp
Marek Šíp
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s.
Consumer behaviour in relation to product offer of SUPRAPHON Entertainment a.s.
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá nákupní chování spotřebitelů na trhu s hudebními nosiči se zvláštním zaměřením na gramofonové desky. Teoretická část se zabývá podněty a faktory ovlivňující spotřebitelské chování, dále je zde rozebrán proces nakupování. Výstupem této práce je pak doporučení pro danou společnost v oblasti marketingu a propagace. K vypracování vhodného doporučení byly využity strategické analýzy …víceAbstract:
The bachelor's thesis examines the consumer behavior in the market of music carriers with a special focus on gramophone records. The theoretical part deals with the stimuli and factors influencing consumer behavior, it also discusses the shopping process. The output of this work is a recommendation for the company in the field of marketing and promotion. Strategic analyzes and the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍP, Marek. \textit{Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k~nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/074122/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová