Podpůrné víkendové programy pro rodiče s dětmi s SPU – Bc. Věra SKALICKÁ
Bc. Věra SKALICKÁ
Diplomová práce
Podpůrné víkendové programy pro rodiče s dětmi s SPU
Weekend support programs for parents with children with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení. Zabývá se otázkou, jakým způsobem chápou tuto problematiku rodiče s dětmi s poruchami učení a jak přistupují ke každodenním přípravám do školy. Na základě zkušeností s pořádáním podpůrných víkendových pobytů pro rodiče s dětmi se specifickými poruchami učení jsem pro tuto práci zvolila kvalitativní výzkum, jehož základní výzkumnou …víceAbstract:
Diploma thesis focused on the issue of learning disability. It deals with the question, how parents of children with learning disability understand this issue and how they approach to daily preparations for school. I choose qualitative research, because I have experience of organizing supporting weekend residence for parents and children with learning disability. The basic question is the graduation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKALICKÁ, Věra. Podpůrné víkendové programy pro rodiče s dětmi s SPU. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s ADHD a poruchami chování z pohledu rodiče
Iveta Hasilová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva