Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci – Václav Řidkošil
Václav Řidkošil
Bakalářská práce
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications
Anotace:
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace a jednotlivé součásti komunikačního mixu. Zároveň je v ní projednávána teorie, která se týká virtuálních světů metaverse a virtuálních realit. Zmíněna je také metodika, jež byla užita pro výzkum. V praktické části jsou uvedena sekundární data a konkrétní příklady …víceAbstract:
This thesis deals with the metaverse and the possibilities of its use in marketing communications. The theoretical part contains a description of marketing communications and the individual components of the communication mix. It also discusses the theory concerning virtual worlds of the metaverse and virtual realities. The methodology used for research is also mentioned. In the practical part, secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řidkošil, Václav. Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport
Dominika Boháčková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh
Jiří Vihnálik -
Marketingová komunikace
Johana Kůtová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer