Humor a erotika v TV reklamě – Bc. Thi Nam Binh Ninhová
Bc. Thi Nam Binh Ninhová
Diplomová práce
Humor a erotika v TV reklamě
Humour and Erotica in TV Advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty …víceAbstract:
This diploma thesis is dealing with the topic "Humour and erotica in TV advertising". Above all it focuses on the use of the combination of humour and erotica appeals in advertising on not so traditional products. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of mentioned appeals combination in TV advertising and if it has any impact on their purchasing behaviour. The theoretical …víceKlíčová slova
televize reklama televizní reklama reklamní apely humor erotika sex emoce vtip kreati-vita nahota nahé tělo etika právo
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ninhová, Thi Nam Binh. Humor a erotika v TV reklamě. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Sex and Britishness in 'The Thin Blue Line'
Romana Beránková -
Sex and sexuality in the lyrics of Robert Johnson and Bessie Smith
Josef Bock