Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let) – Ing. Veronika Rejfířová
Ing. Veronika Rejfířová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
The Consumer Habits and Life Style of the people older than 50 years
Anotace:
Tématem bakalářské práce je spotřebitelské chování a životní styl třetí generace neboli lidí nad 50 let věku. Je zde vysvětlena problematika spotřebitelského chování včetně příkladů z reálného života. Nedílnou součástí je i vysvětlení významu životního stylu. Detailní nákupní chování a životní styl lidí nad 50 let věku odhaluje dotazníkový výzkum z praxe.Abstract:
The theme of this bachelors work is The Consumer habits and the Life style of the people older than 50 years. This work illustrate a questions of consumer behaviour including of examples from reality. There are also mentioned the meaning of life style. Part of this work is the detail questionnaire research of the consumer behaviour and life style of the people older than 50 years.Klíčová slova
Spotřebitelské návyky a chování spotřebitel rozhodování spotřebitele černá skříňka spotřebitele užitek spotřebitele role ve spotřebním chování vlivy na spotřebitelské chování životní styl třetí generace Consumer habits and behaviour consumer consumer decision the consumer black box consumer utility roles of consumer behaviour faktors of consumer behaviour lifestyl third generation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ani9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Yelyzaveta Akymenko -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla