Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních čoček v České republice – Aneta Hrušková
Aneta Hrušková
Master's thesis
Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních čoček v České republice
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zvyklosti spotřebitele na trhu kontaktních čoček v České republice. Nahlíží do nitra nositelů kontaktních čoček a snaží se porozumět jejich chování na českém trhu. Práce začíná teoretickým popisem marketingového výzkumu, rozděluje ho na specifické části, které jsou všechny detailně popsány. Poté práce plynule přechází do empirického segmentu, který se zabývá naplněním …viacAbstract:
This thesis focuses on the habits of consumers in the market of contact lenses in the Czech Republic. It is a journey into the heart of contact lens wearers and tries to understand their behavior on the Czech market. The work begins with a theoretical description of the marketing research, divides it into specific parts, all of which are described in the detail. After that, the work flows into the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních čoček v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/07meqj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme:
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Quizlet and its impact on Czech secondary school students' habits and effectiveness of learning new vocabulary
Ondřej Kaňa