Martin Matoušek
Bachelor's thesis
Marketing strategy of Alza.cz a.s.
Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s.
Abstract:
První část bakalářské práce pojednává o teorii marketingu a marketingových strategií. Druhá část se věnuje průzkumu společnosti Alza.cz a.s. z hlediska marketingové strategie a jejích možných výhledů do budoucna. Ve třetí části je zpracován a interpretován metodologický průzkum ve formě dotazníkového šetření, který je následně zhodnocen ve formě doporučení.Abstract:
The first part of the bachelor thesis focuses on the theory of marketing and marketing strategies. The second part is devoted to the survey of the company Alza.cz a.s. in terms of marketing strategy and its possible prospects for the future. In the third part, methodological research in the form of a questionnaire survey is processed and interpreted, which is then evaluated in the form of a recommendation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85778
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Marija Zlatić
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s.
Andrea Kubová -
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl -
Analýza a strategie řízení finančních zdrojů firmy Internet Mall a. s.
Anna Procházková -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek