Václav Strýček
Bachelor's thesis
Specifika produkce nové opery
Specifics of Organising New Opera
Abstract:
Tato práce pojednává o specifickém průběhu přípravy nové opery a srovnává ji s přípravou běžné operní inscenace. V první části se věnuje termínu „nová opera“ a zařazuje jej do hudebních a historických souvislostí. V dalších částech uvádí odlišnosti ve výkonnostních ukazatelích nové opery a porovnává je s běžným operním provozem a obvyklejšími tituly. Dále rozebírá, jak se za těchto podmínek mění náplň …moreAbstract:
This thesis describes the specific problems of organising a new opera performance and compares it to making a more common opera title. Its first part is devoted to the term "new opera" itself and tries to put it in the music and historical order. In next parts, it shows the performance indicators of new opera and compares it to a more conventional environment of most of the opera houses. Under these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9092
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Jiří SRSTKA
- Reader: Jana HORČIČKOVÁ
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Produkce
Theses on a related topic
-
Moravská Ostrava versus Nová Karolina, mrtvé centrum versus živé centrum
Vladimíra JANDOVÁ -
Produkční činnost Ostravského centra nové hudby se zaměřením na letošní ročník festivalu Ostravské dny 2023
Kristýna KROMPOLCOVÁ -
Fundraising občanského sdružení Centrum nové naděje
Petra SIKOROVÁ -
Analýza inscenace Sternenhoch
Veronika Drábková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Dechová a cimbálová hudba na Břeclavsku se zaměřením na dechovou hudbu Legrúti
Michal Podrazil -
Hudba ve filmech Tima Burtona - Danny Elfman a filmová hudba
Anežka POŘÍZKOVÁ -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák