Jaroslava Dohnalová
Master's thesis
Brand management regionálních značek
Brand Management of Regional Brands
Abstract:
Práce je primárně zaměřena na posouzení komunikace značky kvality Klasa. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, brand management, region, regionální značka a další pojmy, které jsou s tématem spjaty. Praktická část se zabývá hodnocením brand managementu zkoumané značky, její známosti a důvěry. Práce dále přináší pohled na rozhodovací procesy zákazníků v souvislosti se značkou Klasa. Výsledky …moreAbstract:
The thesis is primarily focused on an evaluation of the communication of the Klasa quality brand. In the theoretical part there are definitions of terms like brand, brand management, region, regional brand and other terms connected with the topic of the thesis. The practical part is concerned with an evaluation of brand management of the studied brand, its awareness and trust. The thesis also brings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33443
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2012
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Denisa Bilohuščinová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33443
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková