Bc. Markéta Nováková, DiS.

Bachelor's thesis

Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí

Effects of advertising on parents' decisions when eating their children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí. Ke své práci jsem si vybrala věkovou kategorii mladších školních dětí, konkrétně děti 1. a 2. třídy základní školy. Vzhledem k věkové kategorie dětí by byly výsledky irelevantní, proto je výzkum zaměřený na rodiče těchto dětí. V teoretické části se zabývám základními informacemi o reklamě a jejím vlivu na děti …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the effects of advertising on parents' decisions when eating their children. For my work I chose the age category of younger school children, namely children of the 1st and 2nd grades of primary school. Given the age of the children, the results would be irrelevant, so the research is focused on the parents of these children. In the theoretical part, I deal with basic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní