Aktivizační metody ve výuce matematiky – Mgr. Michaela Kročová
Mgr. Michaela Kročová
Bakalářská práce
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Activation Methods in Mathematics Education
Anotace:
Bakalářská závěrečná práce „Aktivizační metody ve výuce matematiky“ se zabývá problematikou používání aktivizačních metod v hodinách matematiky na základní škole. Tato práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část seznamuje s pojmem aktivizační výuková metoda, s historií a klasifikací aktivizačních metod. Dále se soustřeďuje na soupis, charakteristiku jednotlivých druhů a zavádění …víceAbstract:
Bachelor thesis "Activation Methods in Mathematics Education" deals with issue of using of activation methods in mathematics lessons in primary school. This work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces the concept of activation teaching method, with the history and classification of the activation methods. It also focuses on listing, the characteristics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s0rbg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROČOVÁ, Michaela. \textit{Aktivizační metody ve výuce matematiky} [online]. Brno, 2014 [cit. 2023-12-11]. Dostupné z: https://theses.cz/id/08oydx/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ