Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu – Tomáš Taran
Tomáš Taran
Bakalářská práce
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Anotace:
Bakalářská práce Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu zkoumá, jakým způsobem konkrétní firma využívá kanály digitálních médií pro svou komunikaci s klienty. Charakterizuje, jaké kanály firma do své marketingové komunikace začleňuje, jakým způsobem je využívají a z jakého důvodu se je rozhodla využívat. Dále se zaměřuje na to, jak firma tyto digitální kanály …víceAbstract:
The Bachelor thesis Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing examines the ways the company uses for its communications with its clients.It characterizes which digital tools is used, why is it used and what was the reason it had been chosen.It also studies how the digital tools cooperate together to enhance the digital marketing strategy. For the thesis activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao