Tomáš Taran

Bakalářská práce

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu

Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Anotace:
Bakalářská práce Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu zkoumá, jakým způsobem konkrétní firma využívá kanály digitálních médií pro svou komunikaci s klienty. Charakterizuje, jaké kanály firma do své marketingové komunikace začleňuje, jakým způsobem je využívají a z jakého důvodu se je rozhodla využívat. Dále se zaměřuje na to, jak firma tyto digitální kanály …více
Abstract:
The Bachelor thesis Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing examines the ways the company uses for its communications with its clients.It characterizes which digital tools is used, why is it used and what was the reason it had been chosen.It also studies how the digital tools cooperate together to enhance the digital marketing strategy. For the thesis activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72617