Mediální obraz výtvarného umění v České televizi – Barbora Švarcová
Barbora Švarcová
Diplomová práce
Mediální obraz výtvarného umění v České televizi
The Media Image of Visual Arts in Czech Television
Anotace:
Práce je obsahovou a textovou analýzou televizního pořadu Artmix zabývajícího se výtvarným uměním, s přihlédnutím k ostatní programové nabídce České televize na toto téma. Výsledky analýz jsou poté zasazeny do teoretického rámce především s použitím filozoficko-společenského konceptu mocenského pole, jak jej ve své knize Pravidla umění ustanovil Pierre Bourdieu. Základními tématy, jenž se v textu prolínají …víceAbstract:
The thesis consists of a context and textual analysis of Artmix, a TV show dedicated to visual arts, while touching on other relevant programs on Czech TV. The results of these analyses are then brought into theoretical setting primarily using the philosophical and social concept of the Field of Power as defined by Pierre Bourdieu in his book Rules of Art.Principal themes, interspersing throughout …víceKlíčová slova
Česká televizeKlíčová slova
ČT artKlíčová slova
televizní pořadyKlíčová slova
od 1989Klíčová slova
umělciKlíčová slova
mediální komunikaceKlíčová slova
výtvarné umění
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2016
- Vedoucí: Helena BENDOVÁ
- Oponent: Tomáš POSPISZYL
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 2. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Mediální komunikace a její vliv na společnost se zaměřením na televizní zpravodajství v ČR
Markéta Štecherová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Činnost televizního moderátora jako důležitá součást masové komunikace
Denisa Vajskébrová -
Úprava pořadů České televize pro zrakově a sluchově znevýhodněné diváky
Tereza Bredlová -
Edukace mediální gramotnosti u seniorů v programovém schématu České televize
Monika Forethová -
Česká televize a pořady pro minority v hodinách občanské výchovy
Lenka ŘÍHOVÁ