Hana Rýzková
Bakalářská práce
Maratonská turistika
Marathon tourism
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat aktuální situaci na trhu jak ze strany nabídky, tak i poptávky. První část se zaobírá literárním přehledem základních pojmů této formy turismu. V následující části se uskutečňuje analýza prostřednictvím dotazníkového šetření a sekundárních dat. Na základě výsledků navržení doporučení, opírající se o vytvořené strategie.Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze the current market situation of marathon tourism from the supply side and demand side. The first part deals with literature review basic concepts of this form of tourism. The following section is performed analysis of a questionnaire survey and secondary data. Based on the results of the draft to make recommendation by relying on established strategies.Abstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je zanalyzovať aktuálnu situáciu trhu maratónskej turistiky a to ako zo strany ponuky tak zo strany dopytu. Prvá časť sa zaoberá literárnym prehľadom základných pojmov tejto formy turizmu. V nasledujúcej časti sa uskutočňuje analýza prostredníctvom dotazníkového šetrenia a sekundárnych dát. Na základe výsledkov navrhnúť doporučenie opierajúc sa o vytvorené stratégie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vplyvu zeleného marketingu na správanie spotrebiteľov v reťazci rýchleho občerstvenia
Patrícia Hudecová -
Správanie spotrebiteľov na trhu s hygienickými potrebami
Karin Javorčíková -
Správanie slovenských a holandských spotrebiteľov v oblasti plytvania potravinami
Kristína Bečárová -
Consumer behaviour in the market of beauty products
Eva Sukeníková -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam
Název
Vložil
Vloženo
Práva