Marketing v neziskových organizacích – Bc. Jaroslav Staněk
Bc. Jaroslav Staněk
Bachelor's thesis
Marketing v neziskových organizacích
Marketing in the nonprofit organizations
Anotácia:
Práce se zabývá tématem marketingové činnosti neziskových organizací. Práce popsuje a identifikuje potřebnost a specifika marketingové strategie a marketingové komunikace v neziskovém sektoru, hlavní produkt, kterým je služba i potřebu marketingu s ohledem na získávání finančních dárců i vlivu veřejnosti. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie neziskové organizace …viacAbstract:
This thesis focus on the topic of marketing activities of non-profit organizations. The thesis describes and identifies the necessity and specifics of marketing strategy and marketing communication in the non-profit sector, the main product which is the service and the need of marketing with regard to the acquisition of financial donors as well as public influence. The aim of the practical part is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qcodf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová