Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product) – Viacheslav Dolbysh
Viacheslav Dolbysh
Bachelor's thesis
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Strategic analysis of the selected company (Kuban Agro-product)
Abstract:
Předmětem této práce je vypracování strategické analýzy společnosti Kuban Agro-produkt, provedená především z interních dat. V teoretické části jsou použity metody a analýzy vnějšího a vnitřního okolí podniku. Také je hodnocen stav společnosti v období koronaviru a krizový managment. V praktické části jsou implementovány analýzy z teoretické části, a pomocí získaných znalostí a dovedností při studiu …moreAbstract:
The subject of this work is the development of a strategic analysis of the company Kuban Agro-product, mainly based on internal data. In the theoretical part, methods and analysis of the external and internal environment of the company will be used. The state of society during the coronavirus period and crisis management will also be assessed. In the practical part, the analysis conducted from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83873
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Dvořáček
- Reader: Hana Ettelová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83873
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of external funding of environmental projects in SEE region
Martin Sedlák -
SOCAR Company strategy formulation and recommendations for implementation
Zabit Huseynov -
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
Formulace marketingové strategie
Alena Vaňková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Formulace strategického plánu založení jezdecké stáje
Marie Lyčková -
Formulace růstové strategie začínajícího podniku
Ondřej Stěhulka -
Formulace podnikové strategie
Klára Čechová