Míra rizika syndromu vyhoření u učitelů pracujících s dětmi s PAS v Praze – Denisa ZACHARIÁŠOVÁ
Denisa ZACHARIÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Míra rizika syndromu vyhoření u učitelů pracujících s dětmi s PAS v Praze
The degree of risk of burnout among teachers working with children with ASD in Prague
Anotace:
Cíle práce bylo zjistit míru rizika ohrožení syndromem vyhoření u učitelů, kteří pracují se žáky s poruchou autistického spektra. Dílčím cílem je formulovat doporučení pro učitele základních škol, působící u žáků s poruchou autistického spektra, týkající se prevence, rozpoznání a zvládání syndromu vyhoření u učitelů základních škol, působících u žáků s poruchou autistického spektra. Práce byla koncipována …víceAbstract:
The aim of the thesis was to determine the level of risk of burnout syndrome among teachers working with students with autism spectrum disorder. A sub-objective is to formulate recommendations for primary school teachers working with pupils with autism spectrum disorder regarding the prevention, recognition and management of burnout syndrome in primary school teachers working with pupils with autism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Bauer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACHARIÁŠOVÁ, Denisa. \textit{Míra rizika syndromu vyhoření u učitelů pracujících s dětmi s PAS v Praze}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0962tq/.
Jak správně citovat práci
ZACHARIÁŠOVÁ, Denisa. Míra rizika syndromu vyhoření u učitelů pracujících s dětmi s PAS v Praze. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková