Obchodní vybavenost v obci Deštná – Bc. Kamila Závodná
Bc. Kamila Závodná
Bakalářská práce
Obchodní vybavenost v obci Deštná
Anotace:
Cílem mé bakalářská práce je charakterizovat obchodní vybavenost obce Deštná, analyzovat součastnou obchodní síť a navrhnout její změny. V práci se zabývám nákupním chování obyvatel. V první části, té praktické, se zaměřuji na přiblížení maloobchodní sítě, jejím členěním a uzemní analýzou. V praktická část mé bakalářské práce je uvedena charakteristika obce Deštná, přehled a lokalizace obchodních jednotek …víceAbstract:
The target of my thesis is characterization of commercial amenities in the municipality of Deštná, analysis of the present trade network and proposals for its changes. I am engaged in consumer/shopping behaviour of the citizens. I concentrate on specification of the retail network, its itemization and territorial analysis in the first, theoretical part. The practical part of my thesis consists of characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/delpb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rousek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Lokální multiplikátor jako indikátor lokalizace: případová studie obchodních subjektů ve vymezené oblasti Litoměřicka
Miloslav Došek -
Obchodní obslužnost města Kaplice a okolí
Kateřina Šaclová -
Obchodní obslužnost města Moravské Budějovice
Andrea Nekulová -
Rozvoj a regulace maloobchodní sítě ve Velké Británii
Martina ŠČECINOVÁ -
Thinking small for the benefit of many: supporting retail SMEs in the process of internationalisation within the EU
Quinten Ruben Helwig -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Food Retail Industry
Viktoriia Sharkova -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná